מאות מפגינים ניסו לסכל ועידת תמיכה ענקית בישראל של קק״ל בקנדה

    יוסי ברויער No Comments on מאות מפגינים ניסו לסכל ועידת תמיכה ענקית בישראל של קק״ל בקנדה
    13:30
    17.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קצינים מספרים על קרבות ג'בליה: "הלחימה האלימה ביותר"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נמשכות ההפגנות הפרו פלשתינית נגד הקרן הקימת לישראל ומדינת ישראל ביעדים שונים בעולם. אחרי דנוור, ברלין, אוסטרליה ועוד יעדים באירופה- מאות מפגינים פלשתינים קידמו אמש את פניהם של כ- 4000 משתתפי הועידה השנתית של תומכי קק״ל בקנדה. המפגינים נשאו שלטים בגנות ישראל והקרן הקימת לישראל. עיקר זעמם של המפגינים הופנה כלפי ראש ממשלת קנדה, סטיבן הארפר, שהיה אורח הכבוד של הועידה. הארפר נחשב ל'ידיד אמת' של מדינת ישראל והעם היהודי ותמיד התייצב לצידה, גם בשבוע שעבר, כאשר יצא נגד ההסכם שחתמו המעצמות עם איראן.

    IMG_1723a

    יו"ר קק"ל העולמי, אפי שטנצלר הכריז על פרויקט חדש וייחוד שיישא את שמו של ראש ממשלת קנדה: מרכז מבקרים בינלאומי באגמון החולה- מאתרי הדגל של קק"ל- מרכז המבקרים החדש יישא את שמו של ראש ממשלת קנדה, מר סטיבן הארפר. מדובר במבנה עצום אשר ישתרע על פני כ -4000 מטרים, ויהווה מרכז מבקרים חדיש ומתקדם עבור באי אגמון החולה- אשר כבר היום מושך אליו מדי שנה למעלה מ 400 אלף מבקרים. אמר שטנצלר.

    מנכ"ל קק"ל קנדה, ג'וש קופר אמר כי ראש ממשלת קנדה, סטיבן הרפר "העלה את הרף למה שנחשב לידיד אמת של מדינת ישראל" וכי הערב מתקיים האירוע הגדול ביותר מסוגו אשר מיועד לכבוד ראש הממשלה הנוכחי.כמן כן, ציין מר קופר שקמפיין הנגב דינר הנוכחי הינו מאמץ גיוס הכספים המוצלח ביותר של JNF קנדה.
    ראש הממשלה הארפר התייחס לכך בהתרגשות ואמר :

    ״אבא שלי לימד אותי להלחם באנטישמיות , זה משהו שגדלתי עליו.אני רוצה להתחיל בלהודות לכולכם כאן , במיוחד לקק"ל. יש לנו כאן קהל פנטסטי. זהו עונג וכבוד לי להיות כאן כאורח כבוד ולהתכבד במתנה מיוחדת זו, של הפרויקט הזה. אני מעריך מאד את זה שקראתם אותו על שמי ובעיקר על כך שההפרוייקט הוא פרויקט סביבתי פנטסטי שיוקם במולדתו של העם יהודי , בארץ של הדמוקרטיה במדינת ישראל. אני רוצה להתייחס קצת לישראל, במיוחד בימים אלו, לא משנה כמה זה קל להיסחף ולהירתע מישראל , חשוב לדעת כי גם העתיד של המדינה שלנו כדמוקרטיה, תלוי בהישרדותה של ישראל, כך שככל שתשגשג יותר ישראל כך גם קנדה. וזו עוד סיבה לכך שקנדה עומדת לצידה של ישראל כחברה.

    הארפר הוסיף: "בחודש ינואר בכוונתי לבקר בישראל, במרכז החינוכי החדש באגמון החולה של קק״ל ובמקומות נוספים בישראל.

    בהמשך הועלה גם סרטון ברכה של ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו שברך באמצעות הקלטה מראש את משתתפי הועידה והחמיא לראש הממשלה סטיבן הרפר:
    ״רוה"מ הרפר הוא מנהיג אמיתי שעמד לצד ישראל ולצד האמת גם כאשר הדבר לא היה פופולארי. מנהיגות כזו דורשת גם צלילות מחשבה וגם אומץ. לעמוד לצד האמת שאתה מאמין בה. אני מצדיע לך, בהיותך לא רק חבר של ישראל, ושל העם היהודי, אלא מנהיג. "

    יו"ר קק"ל העולמי, אפי שטנצלר סיכם: ״המפגינים נגדנו בטורונטו בדיוק כמו המפגינים בדנוור וברלין עושים זאת כי אנו מייצגים את הציונות ואת הארגון שהביא את אדמת ישראל לעמו. אויבינו משתמשים בקבוצות מיעוט בישראל לנגח אותנו, בשעה שאין לזה קשר לפעולות הפיתוח שלנו לטובת אזרחי ישראל כולם. דברי התמיכה הנלהבים של ראש ממשלת קנדה הם התשובה הטובה ביותר לאלימות של הקיצונים הפלשתינאים, אותה אנו חווים בחו״ל נגד קק״ל ומדינת ישראל. זו ההוכחה שגם מנהיגים בעולם לא מושפעים או נרתעים מההסתה הקשה והאלימות של אותם ארגונים קיצונים וגזענים הפועלים נגד ישראל, נגד קק"ל והעם היהודי אותו מייצגת הקק״ל״.
    .
    לצד הבעת ההזדהות והעמידה לצד מדינת ישראל, הביעו אלפי המשתתפים את אהדתם גם בהרמת תרומות משמעויות מאד, בסדרי גודל של כמה עשרות מיליוני דולרים למען קידום פרויקטים מחוללי מפנה בישראל, ובמיוחד בנגב.



    0 תגובות